mandag, desember 17, 2007

Adventstemning i Tullingsgate!

Å du så koselig me he hatt det i heimen denne adventen! Me he kost åkke skikkelig og dei fleste (les: meg), he arbeidd en del, slappa av og nøde denne tiå! Dei andre he lest på någe dei kalle eksamen, hm! 2. søndag i advent va me en gjeng i Nordmarka og tente bål og gjekk på skøyte! Ette et titals hogg i isen med øks, fant eg ut at isen va kanon trygg!

Så utrulig kjekt å endelig gå på skøyte igjen.


Audhild hadde ansvaret for å laga gode spiddepinna. Hu syns det det va utrulig giverikt heilt t hu trødde igjønå isen og havna med heile høgrefoten i ein sildrande bekk!

Her kose dei seg rundt et nylaga superbra bål.


For någen dage si hadde me "juleavslutning" i kollektivet. Me lagte karamella og marsipan! Høyrte selvfølgelig på A farytale of New York og hadde julemiddag! Dette va og en avskjed t Audhild som reise heim t Bolivia i julå. God tur:)


Marsipanlagingå tog alle seriøst! Sylvia lagte et par tvilsomme figura. Hehe


Videre he kreative Audhild lagt en julekalender som hu ville dela med resten av busetningen. Me får en liten pakke kvar dag:)


I denne adventstiå e det viktig å tenka på keffor me feire jul og ikkje la kjøpesnakket og "julestresset" ta øvehånd. Slapp av, gjer det koselig for deg, dine og dei som ikkje e dine og takk Gud får at han tog turen t vår jord:)

13 Comments:

Blogger Agatha said...

Åj,for nogen fantastiske bilde du har lagt ut! :)Foten min er enno kald. Var bra du dokumenterte denne fantastiske adventen me har hatt. Eg seier berre ein ting; "Til Betlehem, til Betlehem!". Eller, fyrst reiser eg til Bolivia. Kan du skrive rapport til meg frå julemysteriet (helst kvar dag!). Kos deg resten av juletida.

11:08 a.m.  
Blogger Monika said...

ÅÅÅåååå me hadde det såå koselig i desember, men det har me jo forsåvitt hatt de andre månane au. Men for ikkje å svartmala Sylvia sitt navn så va det faktisk eg som laga dei tvilsomme figurane....tru det eller ei....hehe
Audhild, eg joine "Til BEtlehem, til Betlehem!"

go jul

7:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Dokke he det vel gildt!
Visste du at nyere forskning he vist at sedde du en streg øve en aen streg så får du to strega?

8:04 p.m.  
Anonymous Anonym said...

D hørtes koseligt ut :) Sjokoladekveld hos Linn ikveld, hørte du og kom.. Snakkes der :)

9:35 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Du ser ut til å være heldig. Jeg misunner deg. Likevel - Håper du får en fin juleferie. Håper kjolen blir vellykket.

11:15 p.m.  
Anonymous Anonym said...

"Adventstemning i Tullingsgate!" har du kallt innlegget ditt, du meinte kanskje Tullinsgate...? Tulling - Tullin.. Hehe ;)

10:49 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Det va ganske så bevisst;)

12:50 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hehe ;) Ok, da så.. :) Have a merry christmas!

6:15 a.m.  
Anonymous Anonym said...

God jul, Benedikte :)

12:03 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Javel, då var det Jol!
Møøøø... eg håpar eg får noko godt høy i år!

9:41 p.m.  
Anonymous Anonym said...

vente på någe nytt nå =)

6:24 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Oi oi oi! Her var det mykje spanande oppdateringar gitt! Eg er overvelda av alt det nye du har gjort sidan sist!

6:14 p.m.  
Blogger Agatha said...

Åh, så koselig å kome inn på ein blogg der jula enno får råde. Eg meiner det er berre rett og rimeleg, kvifor skal ein glede seg over Jesu fødsel berre i Desember..! Eg kjenner nokon som har eit julebilete av Jesus i krybba hengjande oppe i stova enno, eit fantastisk bilete, blir glad kvar gong eg ser det.. Kjekt å lese på bloggen din Benedikte!

5:05 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home