tirsdag, mars 06, 2007

Kwaheri Haydom!

Då¨va faktisk tiå inne t å oppdatera bloggen ei siste gong her på Haydom! Å du så kjekt eg he hatt det! Utfordrande og litt vanskelig av og t, men det hadde jo våre merkelig hadde det ikkje våre det! Eg må bare begynna med en historie frå helgå! Me hadde me åkke Catherin og ei som hette Venna t Haydom fjellet, dei hadde aldri våre der! Rett før me starte stigningen, går me forbi en liten gard, der familien på åtta bur i et klassisk jordhus! Gutten i familien som e rundt 9 år sitte alltid og passe på maisen sånn at ikkje apekattane ska forsyna seg av grøden! Me hadde me åkke t-skjorte t ongane og ga t dei fira som va der då! Dei blei så glade, sprang og håppa rundt! Morå blei og veldig glade, så det endte opp med at dei absolutt ville gje åkke ei høna! Me tog i mot denne levande hønå, men kor sko me gjer av hu! Det endte med at Catherin tok nå t ei veninna som he gard då! Men det va to onga som ikkje fekk t-skjorta, me trudde det bare va fira! men me sa at me ville koma tebage å gje t dei to siste og! Me kom neste dag og då hadde kånå sagt t mannen at hen måtte ver heima fordi de sko få besøk av to jente og Venna! Det endte opp med at me måtte ta imot ei høna t! Det va så koselig! Så nå e det to høne her i Afrika som hette Maggi og Benny:)

Ellers va me og på båt tur på Lake Basoto på lørdag! Det va så fint, ska heller visa bilde frå det når eg komme heim!

Nå e det siste innspurt på fødeavdelingen! Utrulig kjekt! Fått med oss både fødsler og keisersnitt!

Kwaheri! Så kjeme eg snart heim :)

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tenk at praksisperioden snart e øve. He gått veldig fort. (Faktsik så fort at nå ska eg levera den andre oppgaven).
Bra dei likte t-skjortene. Så får me håpa det går betre med Maggi og Benny enn det gjekk med Bendik på Veen:)
Me glede okke te du kjeme heim!

4:54 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Helluen! Isje lenge ijen nå.. :) då blir d kaga å fest! :)
store knib fra Joffen å Monika! :)
ps: internette funke isje lengre! :(

7:46 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei og hopp! Det er stas å lese om alt dere gjør! Høres ut som om dere har det bra - og at dere lærer masse!

Forresten: Du har den!! Vi leker Blogge-sisten/tikken og herved er du tatt. Les bloggen min for mer info/regler!

Vi sees snart! Klem Mari

4:28 p.m.  
Blogger Agatha said...

Eg savne deg så masse, så nå gler eg meg som ein hest t du kjeme! Du ska få ein stooor klem. :)

1:11 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Velkommen hjem på onsdag! :) Passer jo bra: dere får med dere siste episode av Rannveig og Ronny på eventyr på lørdag ;)

1:01 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home