lørdag, februar 10, 2007

Hallo!

Da satt eg her her pa datarommet igjen! Fekk en maskin uten dei siste tri bokstavane i okka alfabet! Me he det fortsatt veldig bra her og helle okke friske! Eg skreiv sist gong at me skulle pa katolsk gudstjeneste! Ette gudstjenesten blei me bedt heim pa middag hos presten og det va veldig koselig! Det starta som vanligt a holja ner med reggen, sa presten kjorte okke heim rett og slett!

Me stote pa moje pa sjugehuset! He vare ei veka na pa surgical ward og reception, der hovedinngangen pa sjugehuset e! Reception e vel pa en mate det sama som akuttmottaket heima, bare at tempoet e litt forskjellig! Her om dagen va me med og sag pa operasjon. Det va en ung gutt som skulle opererast for perforasjon pa tymmtarmen, sannsynligvis ette tyfoidfeber! Det va en heftig opersajon! Anestesisjugepleiaren styrte en manuell respirator. Nagen gange stakk han ut og spurte om eg kunne overta! Sa da va eg plutselig anestesisjugepleier! Sa spennande det!

Mzungu! Det e swahili og betyr kviding! Nar me gar rundt fjellet, kjeme ongane springande og rope mzungu, mzungo og rive okke meste over ende! Fysst va det jo heilt greit det, men na.... I neste vega ska me kanskje fa vera med a fly ut pa mobile clinic, til foten av Hanang fjellet! Det ser me fram t! Me ska fa vera med viss dei ska bruka det stora flyet som dei seie! Da ska dei undersoke gravide modre og veie og sette vaksine pa ongane! Jippi! Ellers sa fekk eg i reception setta veneflon pa en liten baby! Det va litt vanskeligt, sag sa vidt ei liden blodara! Stakkar liten, men han hadde malaria og va avhengige av medisin!

Men na e det mange foreldre her pa datarommet som ska sjekka resultata til ongane sine fra eksamen fra videregaende, sa dei far fa overta denne fantastiske maskinen, me folt av logne tegn pa! I dag lordag fekk me forresten food for cow t ugalien, sa det va litt av en positiv overaskelse, smakte mye bedre med litt gront t!

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hei Benny! Så kjekt å lesa på bloggen. Ser ut te at du har det veldig kjekt. Eg glede meg te Haydomkveld sjå Eikeland i påsken.... Ta med ein smaksprøve på ugali. Håper og på å lære litt masaidans. -Kjetil-

2:19 p.m.  
Blogger Benedikte said...

Ska t me masse maismjøl og laga så med ugali t dåkke i påsken! Men ikkje gled deg for masse, for det e kun masse uten smak :)

4:42 p.m.  
Anonymous Anonym said...

eg vil åg smaga ugali! :)

4:35 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home