søndag, april 29, 2007

Hovedoppgave!

Vett dåkke ke som skjedde når Benedikte sko ta fly tebage t Oslo ette en lange påskeferie på Vikeså? Hu hadde for det fyssta sagt kor glae hu va for å ta fly i stedet for tog! Hu blei kjørt til Sola og kom ca en time før flyet sko gå, sjekka inn bagasjen og tok seg en tur på solastrandå. Då hu kom tebage t flyplassen, va flyet utsatt en time og me tok ennå en kjøretur. Tebege på flyplassen igjen va det særdeles tomt og stengt. Hm, flyet hadde rett og slett flydd sin vei, uten Benedikte! Hu i skranken sa at de hadde ropt hu opp mange gonge og t slutt måtte de bare ta ut bagasjen hennas igjen, kunne jo vera någe farlige sprengstoff i an! Så det endte med en kanonkjedelige togtur dagen ette!

Ja, ja! Nå he eg triste tie i møte! Eg e midt i en prosess der eg skrive på hovedoppgaven min. Ikkje at det e kjedeligt eller någe, eg e bare ikkje i humør t å skriva på an. Nok om det! I dag he eg brukt ti på å klyppa t et fint maleri eg kjøpte i Tanzania, for å få det inn i en ramme. Men t meir eg klyppe på det, t skeivare blir det, grrr. Så det endte med at eg bare kleisa det inn i rammen, det e jo kunst med litt ujevnheta og:)


Bare ett spørsmål t slutt:
Ke i all videste verden helle pikene ved slottet på med her?

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

Haha.. Er dere helt normale?

9:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

ka e det dokker holder på med? Jaja det e det æ alltid har sagt: dokker e ikkje som alle andre, men dokker e kule. Trur foresten at dokker prøver på å være statua....
ha en fin dag jenter

1:33 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Syns d likne på ett av innslaga til den gode gamle "dans og dramagruppa" i Bjerkreim. (syns dokke ska skjerma Joffen for slikt!)

5:55 p.m.  
Blogger Kjartan said...

Hørres ud så du he d heilt dass for tidå.. Men ikkje verst at du faktisk he oppdatert bloggen igjen. Lykke t m oppg! =)

12:43 p.m.  
Anonymous Anonym said...

dette e nok lovsangsdans ja. kjetil 1 poeng

9:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home