søndag, oktober 14, 2007

Sengjamad:)

Det e bra kor møje en kan få presst inn på ei helg! Måtte bare skriva et lite innlegg før eg reise tbage t Oslo, pga nettverket der borte! Må og kringkasta en nyhet om at Kari Traa A/S ska sponsa VM! Så kult. Grunnen va visst at dei ville vera med å gjer VM i saueklypping meir folkeligt, jilt og spennande, men det bli det jo uansett.... Men i går va Rannveig og meg med senjamad t litle Gabriel som hadde blitt så stor. Den litle pjokken e to måna. Bilde oppføre vise Rannveig og mamma Guro. Me jekk en fine tur i regnyret.

Så søde han e! Benny e så fornøyde:)

Bilde tale for seg sjøl....... Bra med nisseloftet Monika!

Åsså Rannveig; Du må ha god tur t Moshi og KCMC! Kan tru som eg he lyst t å ver med i reisetaskå di..... Du må senda meg linken t reisbloggen dåkkas. Sko jo lært deg litt Swahili før du reise, men me får ta det øve telefonen:)

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så kjekt med nytt innlegg :) Håper du fortsetter å skrive ofte, og ikke slutter slik jeg forstod deg i forrige innlegg..! Du har faktisk litt feil i at blogg er på vei ut.. Det VAR på vei ut, da facebook herjet verden, men nå er facebook på vei ut og blogging inn igjen! Hipp hurra for den eviggrønne bloggeverden! :) STÅ PÅ!

4:19 p.m.  
Anonymous Anonym said...

oppdatering??

5:19 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home