tirsdag, februar 13, 2007

Ny rapport


Her er et bilde av Margrete og meg samen med tri av dei morlause ongane! Me bestemte okke på søndag for å ta de med okke ut på tur! Dei tilbringe møje av tiå inne på et lite rom på fødeavdelingen, så eg trur dei likte å koma seg ut litt! Eg prøvde å bæra hu eg hadde ansvaret for i en khanga på ryggen og det va løye og gøy :) De e så søte!

I dag he me våre med på litt av ett prosjekt! Meininga va at me skulle vera med ut på klinikk med småfly som MAF flyr! Problemet va at det hadde regna heile natta i strekk pluss heile formiddagen i dag og da va det sorpete og bløtt! Me venta i fem tima på flyet og då det kom måtte piloten fysst kartlegga om det va trygt å ta av igjen! Han bestemte seg for at me sko prøva ett område han trudde det va trygt å landa. Me tok av fra rullebanen her ute og då me kom fram t der me skulle vera med å undersøka pasienta og setta vaksina, va rullebanen for vanskelige for piloten å landa på! Han ville ikkje ta sikte på å ødelegga flyet, så me måtte snu å fly tilbake igjen! Litt dumt, men flyturen va spennande :) Me ska få en sjanse igjen på torsdag!

Ellers går det bare bra her, men det regne utrulig møje! Men der e sol og altså :) Nå he me bare litt øve tri vege igjen i praksis! Det går fort.

3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Så søde dei va! Og så søtt det va å sjå at den eine går i dine fotspor når det gjelde å suga på fingrane:) Praksiserioden dokkas he gått utrulig fort te nå. Ikkje lenge før dokke e heima igjen. Håpe det går greit med neste flytur.
Nå he eg levert norskoppgaven, men ska levera någe te før du e heima igjen.
Dokke må kosa dokke fortsatt:)
Klem

9:42 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Benni!
Så kjekt å lesa bloggen din, og så fine bilder! Hørres jilt ut å vær i afrika...det e någe aent enn Norge. Nå e me snart ferdige med våre 6 uker med FORD-skriving, og eg begynne heldigvis å bli ferdige! Så e det ut i praksis i mars... Ha det fortsatt fint!
klem.

11:55 a.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei Benedikte!

Så spennende å lese om deg da! Håper du har det bra der i sør. Barna ser veldig søte ut. Jeg stemmer for en tullinsgate- reunion så snart du er tilbake i moderlandet:) Smil og klem

4:21 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home