onsdag, januar 10, 2007

Nytt fra Meg

I dag va fyssta vaktå på Lena Ward! Det va veldig spennande og interresant! Mange barn med malaria, pneumoni, andre betennelse og infeksjonssjugdomma, brudd, brannskader, tuberkolose og hjernehunnebetennelse! Plutselig bare komme der någen å tege deg ihåret eller i hånnå, så e det en liden søt og blid unge:) Sko jedna lagt ut någen bilde, men det tar så veldig lang tid! Det e møje å setta se inn i her og alle folkå e veldig snille! Me he forresten hushjelp som vaske klær og stryge uniformane åkka! Til morgensmat får me mais suppa, t lunsj te og to brød med ingenting på, t middag ugali (maisgrøt) og bønner og til kveldsmat mais blanda med bønner! Litt ensformigt kver dag, så i kveld ska me t landsbyen og eta med någen andre norske! Feira bursdagen t en! Det blir sikkert koseligt! Komme med meir oppdatering seinare!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Konge at du trives der nere! Kosten hørtes litt lide variert ud. Men d går vel an å leva med ;)
Kos deg!!!

6:27 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Bra du har d bra der nere! :) Må sei eg savne deg ganske møje her jemma då.. E jo slettes isje d sama når du e vekke.. Blir fest når du komme ijen! :) Kansje eg slår på stortrommå å lage foccacia.. :)

Siste nytt: meg å Monika sga bli sunne! :) Hehe.. - å eg prøve så godt eg kan å ta vare på na for deg! :)

Stoore knib! :)

12:15 a.m.  
Blogger Tone said...

Hei søte du=) ville bare sende deg en stor KLEM=) håper du får et fortsatt fantastisk opphold. Kramkram

3:08 p.m.  
Anonymous Anonym said...

MÅ sei meg enige me Joffen om at d e litt stusseli her uten deg. "Ke ska eg gjer nå?" tenke eg me meg sjøl itte drama på mandagane. Men å ta ein kopp te åleina e liksom ikkje heilt d sama...
Vel, gler meg t du kjeme heim igjen og lage ugali t meg. Ja for du må huska å læra d. Kanskje virke d litt einsforming nå, men når du kjeme heim kjeme du nok t å savna d, og då ekje hushjelpå der.. så då må du laga og be inn t fest, og der e d eg kjeme inn :)

2:16 p.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home