mandag, desember 11, 2006

Hallo, alle sammen hallo!

I`m so excited, and I just can`t hide it.
I`m about to loose control and I think I like it!

Vegå som gjekk, gjekk med lysets hastighet! Plutselig e helgå bare der og eg føle eg ikkje får gjort någen ting! Tankane e ett einaste sirkus, med lott og løye. Men og med någen
små bekymringa om ke eg ska pakka med meg t den store turen og alt aent en person går og tenke på! På fredag fekk eg forresten en telefon, der eg blei spurt om eg ville stå på valglistå t kommunestyrevalget som ska ver t høsten igjen. Eg sa at det kunne eg godt, stå som listefyll altså. Bare kjekt det! Savne faktisk KrF og KrFU heima!
Ellers så hadde me komlegilde her i kollektive på fredag kveld, det va konge! Joffen og eg har lenge tenkt på å prøva å laga komle frå båtnen av, med alt det tilbehør som ska vera med då! Ska me tru våre særdeles flotte gjeste, va de godt edanes! Monika som hadde eksamen på fredag tog på seg å vaska opp ette gildet vårt!

Aksjon håp:
"Hei, eg e bøssebærar frå Aksjon håp, he du lyst t å støtta aksjonen?"

I tri tima på søndag gjekk denne stningen på repeat! Det va heilt greit. Goe trim å gå opp og ner trappe i bygg ette bygg! Fekk inn en god del penga og:)

Nå e det sista vegå mi i praksis:( Det syns eg e trist, for det he våre alle tiders! He fått våre med på fødsel og keisersnitt, fantastisk! Nå ska eg arbeida for fullt med oppgaven.

Men nå ska Joffen steiga en forderva kylling t seg sjølv, så eg evakuere leiligheden!

God Jul :)



7 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hehe.. Fårsje håba an va forderva.. Kan ver enige i at an lokta litt spesielt, men an smakte godt jaffall! -Å eg e fortsatt frisk som en fisk!! :)

Komle!! Mmmm.. me e goe! :)

8:56 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Hei og hopp og tjo og hei og fire kvister deler seg

4:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Polsk veto i EUs kjøttstrid med Russland
Polen nekter fortsatt å gå med på at EU innleder samtaler med Russland om en ny samarbeidsavtale.

4:59 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Her skal Gjedrem trykke penger
Norges Bank signerer kontrakt med seddeltrykkerier i England og Frankrike. Foto:Scanpix.
(19.12.06 10:10)
Norges Bank har signert kontrakter med to trykkerier som får ansvaret for produksjon av norske sedler fremover.

5:00 p.m.  
Anonymous Anonym said...

Gratulerer med blog,du! Sehr gut! Glede meg t å lesa koss d går i Afrika, når du bare komme deg av gårde. (Ikkje tolk d som at eg vil ha deg vekk,altså).

Ps. Eg lagte og komla frå bånn ein gong! =) Fortsatt stolt som ein hingst av den bragden!!!

11:08 p.m.  
Anonymous Anonym said...

GOD TUR!!!!! Lykke til masse, under Afrikas stekende sol og høye himmel! Gleder meg til rapporter! Love, love =)

12:16 a.m.  
Blogger Tone said...

hei benedikte=)=) god tur! gleder meg til å få høre hvordan du har det. Pass på deg selv:-) klem!

10:22 a.m.  

Legg inn en kommentar

<< Home